Kuten olemme saaneet joka tuutista lukea, tekoäly mullistaa tapamme elää ja toimia. Ja näin todella käy. HubSpotin uusien AI-ominaisuuksien myötä voidaan todeta, että markkinointi, myynti ja asiakaskokemuksen hallinta eivät ole enää entisensä.
HubSpot tuo lisää AI-ominaisuuksia integroiduksi osaksi portaalia. Näin se ratkaisee kaksi isoa ongelmaa:
1) tekoäly ei ole enää geneeristä: yleisen internet-datan sijaan, tai oikeastaan lisäksi, AI ammentaa älyä yrityksen omasta asiakasdatasta, ja
2) tekoäly ei ole enää irrallinen tai erillinen osa toimintamallejamme. HubSpot tuo tekoälyn elimelliseksi osaksi portaalia. Sen hyödyntäminen on helpompaa kuin koskaan aiemmin.
HubSpotin kyselytutkimuksen mukaan 90% johtajista näkee tekoälyssä valtavan potentiaalin, mutta samaan aikaan 70% samasta porukasta kokee AI-työkalujen käyttämisen, opettelun ja soveltamisen hankalaksi.
HubSpotin käyttäjien osalta tilanne muuttuu nyt ratkaisevalla tavalla. HubSpot tekee uusien ominaisuuksiensa avulla markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen johtamisesta entistäkin tarkempaa, tehokkaampaa ja helpompaa.
HubSpot on ollut AI-kehityksen etujoukoissa alusta pitäen. Nyt alkuvaiheen AI-kokeilut ja beta-julkaisut on tuotu Breeze-nimen alle brändätyn kokonaisuuden alle. Kyse ei ole kuitenkaan vain uudelleennimeämisestä vaan kokonaan uudenlaisesta AI-konseptista, jossa tekoälyä hyödyntävät ominaisuudet ovat oleellinen osa portaalin toimintoja. HubSpotin käyttäjille AI ei ole enää erillinen irtokikkare, jolle on syötetty koko internet.
Breeze tuntee geneerisen datan lisäksi juuri tietyn yritysportaalin asiakas- ja yritystiedon ja koostaa siitä tekoälyä hyödyntäen ehdotuksia ja näkemyksiä. Näin AI niveltyy osaksi arjen toimintoja. Se lukee portaalin dataa ja tekee ennakoivat, ymmärtävät, rikastavat, automatisoidut ja proaktiiviset ihmetemppunsa todelliseen asiakastietoon perustuen - ja juuri oikeassa kontekstissa.
Breeze Copilot on HubSpotin virtuaaliassistentti, aina paikalla HubSpot-portaalin navigaatiossa (myös mobiiliapplikaatiossa) ja lisäksi relevanteissa kohdin tarjoamassa apuaan.
Breeze Copilot esimerkiksi:
Copilot on aina paikalla ja tuntee CRM:si datan läpikotaisin. Copilot hoitaa homman. Se on Jeeves, Sancho Panza ja Sösse Sörsselssön yhdellä kertaa. Kaveri, joka tietää kaiken ja on aina paikalla jeesaamassa.
Copilotin lisäksi Breezen katalogista löytyy myös näppärät agentit, jotka vapauttavat ihmiskäyttäjät rutiiniaskareista. Näin jää enemmän aikaa keskittyä strategisiin päätöksiin.
Markkinoinnin avuksi luotu Social Agent auttaa käytännön tekemisessä. Se esimerkiksi:
Sisältötekemisen avuksi löytyy Content Agent, joka mm:
Myynnin rutiinikuorma helpottuu sekin uudistusten myötä. Prospecting Agent:
HubSpotin Service Hub saa sekin agenttinsa. Customer Agent on AI-asiakaspalvelija, joka:
Ja koska dataohjattavassa maailmassa olemme, niin tietysti HubSpotin tekoäly koostaa käyttöösi dashboardit Breeze Agenttien toiminnasta!
HubSpot osti Clearbitin aiemmin tänä vuonna ja nyt kaupan myötä saadut ja uudelleenrakennetut omimaisuudet ovat HubSpot-käyttäjien saatavilla suoraan portaalissa. Kyse on CRM-datan ja ostoaikomuksiin liittyvän ymmärryksen rikastamisesta. Tietokannasta löytyy yli 200 miljoonan yrityksen ja kontaktin tiedot ympäri maailmaa. Tietokanta päivittää tekoälyn avulla julkisista lähteistä saatavaa dataa reaaliajassa. Rikastettavia attribuutteja on yli 40.
Ja mikä hienointa: kerran päivitetyt yritykset ja kontaktit päivittyvät automaattisesti jatkossakin.
Tieto on valtaa. Kun markkinointia, myyntiä ja asiakaskokemusta johdetaan datan ohjaamana, on kriittisen tärkeää, että data on ajantasaista ja oikeanlaista. Breeze Intelligence varmistaa tämän.
Ja tietysti HubSpot toi AI-pohjaisten Breeze-uudistusten lisäksi päivityksiä myös vanhoihin työkaluihin. Koko asiakaskokemuksen hallinta on entistä helpompaa, tarkempaa ja tehokkaampaa.
Haluatko nähdä, mitä kaikkea Hubari tekee käytännössä ja miten se voisi mullistaa sinun ja organisaatiosi arjen paremmaksi? Buukkaa demo asiantuntijaltamme👇