Musiikkitalo on valinnut B2B-myynnin ja markkinoinnin yhteistyökumppanikseen Blink Helsingin. Valintaan vaikuttivat muun muassa Blinkin kokemus, näkemys ja kiinnostus Musiikkitaloa kohtaan, Musiikkitalon viestintäpäällikkö Marja-Leena Lehtimäki kertoo.
”Haluamme luoda tunnettuutta monipuolisille tapahtumamahdollisuuksille ja tehdä tapahtumista helpommin ostettavia. Blink Helsingin näkemykset mitattavasta tekemisestä saivat meidät vakuuttumaan oikean toimiston valinnasta", Musiikkitalon myyntipäällikkö Aila Asu kertoo.
Musiikkitalo on vuonna 2011 avattu kaikille avoin konserttikeskus ja kohtauspaikka Helsingin keskustassa, joka tarjoaa tiloja myös monipuolisiin yritystapahtumiin. Vuonna 2017 Musiikkitalossa järjestettiin noin 800 konserttia. Muita tapahtumia yhteislauluista yleisöluentoihin ja yritystapahtumiin oli noin 560. Yhteensä 470 tapahtumaan oli vapaa pääsy. Käyntejä Musiikkitaloon tehtiin noin 950 000 kappaletta.
Blink Helsinki on moderni markkinointitoimisto, joka mainonnan, markkinointiautomaation ja palvelumuotoilun keinoin auttaa suomalaisia yrityksiä kasvamaan. "Rakennamme skaalautuvia ja ennustettavia markkinoinnin malleja, jotka näkyvät konkreettisesti myynnissä", kertoo Musiikkitalon asiakkuudesta Blink Helsingissä vastaava Piia Holma. Tiimiin kuuluvat Holman lisäksi myös mm. Juho Jalagin, Kimmo Saarinen ja Antti Tolonen.
”Innostuimme tästä asiakkuudesta aika tavalla jo kilpailutusvaiheessa. Tiimiläisillä oli kova palo päästä tekemään Musiikkitaloa ja tämä näkyi myös työpanostuksessamme”, toteaa Holma.
”Yhteistyö Blinkin kanssa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämiseksi on jo alkanut positiivissa merkeissä. Odotamme innolla yhteistyön jatkoa”, Aila Asu sanoo.
Kuvassa vasemmalta lukien: Juho Jalagin, Piia Holma, Aila Asu, Antti Tolonen, Kimmo Saarinen.