Digitalisaatio vaikuttaa kaikkialla. Oletko huomannut, että se ulottuu myös yrityksesi yhteistyömalleihin saakka?
Vanhojen tuotantorakenteiden mukaan organisoituneissa yrityksissä myynti ja markkinointi ovat usein erillään. Molemmat organisaation osat työskentelevät omilla tonteillaan, ja kommunikaatiossa olisi parannettavaa. Miten myynnin ja markkinoinnin välinen viestintä sitten saadaan toimimaan? Mihin kaikkeen se vaikuttaa?
Olemme tehneet myynnin ja markkinoinnin synergiaa käsittelevän oppaan, jolla haluamme auttaa yrityksiä parantamaan sisäisiä työskentelymalleja. Oppaassa on konkreettisia vinkkejä yhteistyön parantamiseen ja päätöksenteon vahvistamiseen.
Piia Holma
Piia tunnistaa kasvujohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.