- Olen valmistunut Stadin ammattiopistosta media-assistentiksi ja opiskellut liiketaloutta Haaga-Helia Ammattikorkeakoulussa. Olen opintojeni lomassa työskennellyt myös sisältösuunnittelijana ja assistenttina mainostoimistomaailmassa, Tuuli kertoo.
Digitaalisessa markkinoinnissa on monia eri osa-alueita, ja erityisesti viestintään liittyvä tekeminen herättää Tuulissa erityistä intohimoa.
- Moderni markkinointi pitää sisällään paljon mielenkiintoista tekemistä, mutta erityinen kipinä minulla syttyy työskennellessäni digitaalisen viestinnän parissa. Tunnen paloa myös itseni kehittämiseen. Haluan siis oppia koko ajan uutta ja kehittää itseäni niin henkisesti kuin ammatillisestikin. Juuri tällä hetkellä paneudun täysillä HubSpotin maailmaan, kuvailee Tuuli.
Tuulin ajatusmaailma sopii loistavasti Blink Helsingin kehittymistä ja kasvua tukevaan työskentelykulttuuriin.
- Minulla on tosi hyvä fiilis uudesta tiimistä ympärilläni. Koen, että ihmisistä todella välitetään täällä. Avoin työskentelykulttuurimme tukee asioiden ja oman osaamisen jatkuvaa kehittämistä, mikä loksahtaa yhteen oman arvomaailmani kanssa. Koen, että minun on myös helppo kysyä tai pyytää apua toisilta tilanteen niin vaatiessa.
Tuuli heittäytyy uusien asioiden ja oppimisen pariin myös vapaa-ajallaan. Itä-Aasian kulttuurit kiehtovat Tuulia erityisesti, mihin kietoutuu niin kieliopintoja kuin matkaunelmia.
- Vapaa-ajallani sukellan Itä-Aasian kulttuureihin esimerkiksi niitä ilmentävien animaatioelokuvien ja sarjakuvien kautta. Rakastan erityisesti japanilaisen Studio Ghiblin animaatioelokuvia. Suuri matkaunelmani onkin päästä Japaniin ja kokea tämän maan kauneus paikan päällä, kertoo Tuuli.
Sen lisäksi, että Tuuli tapaa seurata tiiviisti aasialaista mediaa, on hän innokas kielten opiskelija. Tällä hetkellä hän opiskelee korean kieltä.