Hubspot CMS -verkkosivut yrityksille
-
Yhdistä markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu toimivaksi kokonaisuudeksi
-
HubSpot CMS:n avulla luot käyttäjäystävälliset verkkosivut
-
Järjestelmään yhdistetty HubSpot CRM auttaa liidien keräämisessä
Panosta digitaalisen asiakaskokemuksen laatuun
HubSpot CMS-verkkosivualusta on työkalu, jonka avulla voit jatkuvasti parantaa sivustolla kävijöiden asiakaskokemusta ja kävijästä liidiksi -konversiota. Sivustokäynneistä automaattisesti kertyvä data auttaa tunnistamaan ja kohdistamaan muutostarpeet sinne mistä niistä on eniten hyötyä sekä sivuston kävijölle, että yrityksesi markkinoinnille ja myynnille.
Sivuston kehittäjille ja päivittäjille HubSpot CMS on toimintavarma, helppo ja monia työvaiheita yksinkertaistava työkalu. Sivuston muokkaaminen ja mahdollisten kieliversioiden lisääminen käy kätevästi. Sisältöjen hakukoneoptimoinnin voit tarvittaessa hioa kuntoon ohjatusti ennen sivujen julkaisua tai päivitystä. Kattavan analytiikan avulla näet havainnollisesti syy-seuraussuhteet ja voit keskittyä tärkeimpien elementtien ja sisältöjen parantamiseen.
Miksi valita HubSpot CMS?
-
Aina ajan tasalla
Jatkuvasti kehittyvä ja skaalautuva ssl-sertifioitu verkkosivualusta. -
Helppokäyttöisyys
Helppo drag & drop -toiminto sivupohjien luomiseen. -
CRM-integraatio
Tiedot sivustokäynneistä siirtyvät suoraan HubSpot CRM:ään. -
Sisäänrakennettu havainnollinen raportointi ja analytiikka
Mittaa ja seuraa sivustosi tuloksia sekä markkinoinnin ROI:ta. -
Toimintavarmuus 99,95%
Verkkosivuston tarvitsema palvelintila sisältyy lisenssi hintaan. -
Laajennettavissa helposti lisäosilla
Halutessasi kaikki muutkin HubSpotin tarjoamat integroidun markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut.
Hubspot CMS tehostaa yrityksesi myyntiä
Hubspot CMS valjastaa verkkosivusi liidejä tuottavaksi myyntikoneistoksi. Käytössäsi ovat monipuoliset työkalut, joiden ansioista keräät enemmän laadukkaita liidejä. Näin myyjien työ tehostuu.
Voit seurata asiakkaiden käyntejä sivustolla, mitä toimenpiteitä he ovat tehneet sekä missä vaiheessa myyntiputkeasi he tällä hetkellä ovat.
Kätevät sähköpostipohjat, ajanvarauskalenterit ja To-Do-merkinnät vapauttavat myyjille enemmän aikaa keskittyä asiakkaisiisi.
Meiltä saat myös tarvitsemasi HubSpot-lisäosat (Marketing Sales, Service), joiden avullla syvennät asiakaskokemusta, tehostat liidien käännyttämistä kaupaksi sekä tunnistat paremmin uusia potentiaalisia asiakkaita.
HubSpotin hyödyt myynnille
-
Asiakasymmärrys
Voit seurata asiakkaittesi ostokäyttäytymistä ja ymmärtää mistä he ovat kiinnostuneita. -
Myyntiputken hallinta
Voit seurata missä vaiheessa ostopolkua asiakkaasi ovat ja kohdistaa heille oikea-aikaisia toimenpiteitä. -
Kopioitavat viesti- ja sisältöpohjat
Säästät arvokasta aikaa, kun joka kerta ei tarvitse aloittaa tyhjästä. -
Ajanvarauskalenterit
Asiakkaasi voivat varata tapaamisen suoraan myyjien kalentereista. -
Tehtäväkirjaukset
Voit merkitä itsellesi muistutuksia avoimista tehtävistä. -
Myyntiraportit
Voit tarkastella saavutettuja tuloksia ja parantaa myyntisi ennustettavuutta
Markkinoinnin avaintyökalu
HubSpot CMS -järjestelmä pitää sisällään kaiken mitä tarvitset digitaalisen markkinointisi suunnitteluun ja toteutukseen. Helppokäyttöisellä All-in-one -alustalla luot vaivattomasti verkkosivujen sisällöt, seuraat markkinointisi tehokkuutta sekä luot kohderyhmillesi parempaa asiakaskokemusta personointiominaisuuksien avulla.
Järjestelmä murtaa tehokkaasti myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välille usein muodostuvia siiloja. HubSpotin avulla yhdistät asiakkaan kokemukset sujuvasti eteneväksi ostopoluksi ja keräät samalla yksityiskohtaista tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja mielenkiinnon kohteista.
Selkeiden raporttipohjien avulla seuraat markkinoinnin tuloksellisuutta ja voit hahmottaa asiakkuuksien hankintahinnan ja elinkaaren arvon.
Hyödyt markkinoinnille
-
Helppo muokattavuus
Sivujen muokkaus on helppoa Drag And Drop -editorilla. -
Viiden tähden asiakaskokemus
Personoi verkkosivujen sisältöä kätevästi eri kohderyhmille sekä luo suljettuja osioita esimerkiksi ostaneille asiakkaille. -
Käyttäjäystävällisyys
Sivusto toimii kaikilla päätelaitteilla. -
All-in-One työkalu
Samalla alustalla voit julkaista sisällön, jakaa sen sosiaalisessa mediassa sekä lähettää uutiskirjeen liideillesi. -
SEO-suositukset
HubSpot CMS tukee sinua sisältöjen hakukoneoptimoinnissa. -
Markkinoinnin analytiikka ja raportointi
Voit vaivattomasti seurata markkinoinnin tuloksia sekä mitata markkinoinnin ROI:ta.
Helposti hallittava kaikilta osin
Joustavaan HubSpot CMS -verkkosivualustaan kuuluu lukuisia ominaisuuksia, jotka yksinkertaistavat sivuston hallintaa ja ylläpitoa.
Pystyt tekemään suurimman osan sivustosi kehitystyöstä ja päivityksistä itse ilman koodaria. HubSpot huolehtii puolestasi sivuston teknisestä optimoinnista ja tarjoaa hyödyllisiä vinkkejä, joiden avulla voit parantaa sivustosi asiakaskokemusta sekä kerättävien liidien laatua.
Hyödyt ylläpitäjälle
-
Sivuston yhdenmukaisuus
Voit valita valmiit teemat tai räätälöidä omat. -
Integroitu CRM
Sisäänrakennetun CRM-järjestelmän avulla seuraat liidiesi kehitystä. HubSpot CRM voidaan myös integroida yrityksesi muiden järjestelmien kanssa. -
Automaattinen tekninen ylläpito
Kehität sivustoa halutessasi itse ilman koodausosaamista. -
Kieliversioiden hallinta
Voit helposti lisätä ja muokata sivuston kieliversioita. -
Tehokkuuden testaus
Voit testata sivujesi tehokkuutta perinteisellä A/B testauksella sekä koneoppimista hyödyntävällä adaptiivisella testauksella. -
24/7 Käyttäjätuki
HubSpotin englanninkielinen käyttäjätuki on apunasi ympäri vuorokauden.
HubSpot-integraatio käytössä olevaan järjestelmään
HubSpot voidaan tarvittaessa integroida myös muiden järjestelmien, kuten käytössä olevan CRM-järjestelmän kanssa. HubSpot-integraatio voi olla tarpeen esimerkiksi silloin, kun nykyinen järjestelmä vielä palvelee tarkoitustaan eikä siitä ole järkeä hankkiutua eroon. Integraatiossa järjestelmien välillä siirretään tietoa automaattisesti. Tämä voi olla tarpeen myös silloin, kun yritys haluaa ottaa käyttöön uuden toiminnallisuuden, jota ei ole HubSpotissa. HubSpot-integraatio voidaan toteuttaa kolmella eri tapaa.
-
Valmis natiivi-integraatio.
HubSpotilla on paljon valmiita integraatiomahdollisuuksia eri järjestelmiin. Tällöin integraation tekninen toteutus on erittäin helppoa eikä aikaa menee kuin muutama tunti. -
Integraatio valmiin työkalun avulla.
Esimerkiksi Zapier on työkalu, jonka avulla kaksi järjestelmää voidaan helposti liittää yhteen ilman koodausosaamista. Integraatiovaihtoehtoja paljon käytettyihin kansainvälisiin järjestelmiin on runsaasti. -
Räätälöity integraatio.
HubSpot API:n avulla voidaan luoda hyvin monimuotoiset integraatiot. Blinkin avulla pääset käsiksi HubSpotin kattavaan dokumentaatioon, joka auttaa teknisessä toteutuksessa.
Toteutamme erilaiset HubSpot-integraatiot pitkällä kokemuksella ja ammattitaidolla. Autamme muun muassa; määrittelemään integraation liiketoiminnalisesta näkökulmasta, toteuttamaan integraation teknisen speksauksen, toteutuksen, testauksen ja julkaisun sekä tarjoamme teknistä tukea ja sparrausta myös asiakkaan itse toteuttamiin integraatioihin.
Katso myös
-
Growth-Driven Design
Growth-Driven Design -malli tarjoaa mahdollisuuden kehittää sivustoa jatkuvasti käyttäjien tarpeiden mukaan. -
Verkkopalvelun auditointi
Auditoinnilla varmistetaan sivuston toimivuus, turvallisuus, käyttäjäystävällisyys sekä mahdollisimman hyvä hakukonenäkyvyyttä. -
Verkkosivuprojektit
Oikeanlainen verkkosivu tukee yrityksen brändiä, kerryttää enemmän liidejä ja parantaa löydettävyyttä hakukoneissa.