HubSpot-käyttöönotot ja -kehitys
HubSpot-käyttöönotot
Autamme teitä ottamaan HubSpotin käyttöön sujuvasti ja huolella niin, että se palvelee tarpeitanne myös jatkossa. Käyttöönoton lähtökohtana on aina asiakkaan liiketoiminnalliset tavoitteet, joiden toteutumista teknologia rakennetaan tukemaan.
HubSpot koostuu eri "Hubeista", joita ovat
- Marketing Hub,
- Sales Hub,
- Service Hub,
- Content Hub,
- Operations Hub ja
- Commerce Hub.
Modulaarisuuden ansiosta asiakas voi ottaa vain tarvitsemansa työkalut käyttöön ja laajentaa tarpeen mukaan myöhemmin. Lisenssitasoja on neljä, ilmaisesta aina Enterprise-tasoon. Blink auttaa sopivien Hubien ja lisenssitasojen valinnassa ennen käyttöönottoa.
Käyttöönoton jälkeen saat meiltä HubSpot-tuen ja -kehityksen jatkuvana palveluna.
HubSpot-käyttöönoton vaiheet
-
Määrittely & suunnittelu
- Liiketoiminnallisten tarpeiden määrittely
- Konkreettisten mittarien ja tavoitteiden määrittely
- Relevanttien prosessien määrittely (esim. myyntiprosessi) ja dokumentaatio
- Datamallin ja tuotavien tietojen määrittely
- Turvallisuusasetusten määrittely
- Käyttäjätyyppien ja -tiimien määrittely
- Uusien mahdollisuuksien tunnistaminen yhdessä
-
HubSpot-asennus
- Tilin perusasetusten tekeminen (perustiedot, brändimääritykset, turvallisuus)
- Määriteltyjen prosessien toteutus HubSpotiin
- Datan tuonti (esim. kontaktit, yritykset, kaupat) nykyisistä järjestelmistä
- Tilien yhdistäminen (esim. SoMe, Ads-tilit)
- Lomakkeiden luonti tai yhdistäminen HubSpotiin
- Käyttäjien kutsuminen
-
HubSpot-koulutukset
- Asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöity koulutuskokonaisuus.
- Koulutusten lukumäärä ja laajuus riippuu käyttöönotettavien Hubien määrästä ja tasosta
- Asiakas saa koulutuksista tallenteet ja dokumentaation myöhempää käyttöä varten
- Käyttöönottopalaverit
- Projektin päätöspalaveri & kehitysehdotus
4 syytä valita Blink kumppaniksi
-
Saat käyttöösi asiantuntevan HubSpot-tiimin, jolla on kymmenien vuosien yhteenlaskettu kokemus järjestelmän käyttöönotoista ja kehityksestä
-
Emme ole pelkkä HubSpot-osaaja vaan tyypillisesti teemme yhteistyötä asiakkaiden kanssa laajemmin esimerkiksi brändin kehittämisen, sisältöjen ja markkinoinnin parissa. Hyödyt siitä, että vasen käsi tietää mitä oikea tekee.
-
Asiakkaan tavoitteet ovat meidän tavoitteita. Keskitymme aina tekemään konkreettisia tuloksia ja kehittämään datan pohjalta. Olemmekin tehneet lukuisia menestystarinoita, joista meillä on esittää konkreettisia lukuja ja joista olemme ylpeitä.
-
Blink on ketterä, auttava ja reilu kumppani joka toimii täysin läpinäkyvästi. Asiakkaat väittävät, että meidän kanssa on kiva tehdä hommia.
HubSpot on otettu käyttöön, mitä seuraavaksi?
Tuemme asiakasta HubSpotin käytössä myös käyttöönoton jälkeen. Haluamme varmistaa, että asiakas saa parhaan mahdollisen hyödyn valituista Hubeista eikä siten maksa turhasta.
Riippuen asiakkaan kehitys- ja tukitarpeista, määritämme sopivan kuukausibudjetin tekemiselle ja toimimme täysin läpinäkyvästi sen puitteissa.
Katso myös
-
Growth-Driven Design
Growth-Driven Design -malli tarjoaa mahdollisuuden kehittää sivustoa jatkuvasti käyttäjien tarpeiden mukaan. -
HubSpot-sivustot
HubSpot CMS on monipuolinen ja käyttäjäystävällinen verkkosivualusta. Sen avulla voit jatkuvasti parantaa kävijöiden asiakaskokemusta ja liidikonversiota. -
Verkkopalvelun auditointi
Auditoinnilla varmistetaan sivuston toimivuus, turvallisuus, käyttäjäystävällisyys sekä mahdollisimman hyvä hakukonenäkyvyyttä. -
Verkkosivuprojektit
Oikeanlainen verkkosivu tukee yrityksen brändiä, kerryttää enemmän liidejä ja parantaa löydettävyyttä hakukoneissa.