Digia kirkasti brändiään tekojen kautta
Lähtökohta
Digia lupaa rakentaa asiakkaidensa kanssa maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Monilla toimialoilla toimiminen ja monipuolinen tarjoama tekevät viestimisestä kaikkea muuta kuin helppoa. Sisäisesti tuoreeltaan valmistunut brändityö oli löytänyt jo luontaisen paikkansa, mutta ulkoisen viestinnän kiteyttämiseen kaivattiin apukäsiä. Brändin ytimen viestimiseen käytännön tasolla kaivattiin lisäpontta, jotta ei sorruttaisi pelkästään viljelemään komeita sanoja. Lupaus, toimii ja tuntuu, oli tehtävä siis näkyväksi.
Toteutus
Blinkin ja Digian yhteisissä workshopeissa hahmoteltiin tarkoituksenmukaista lähestymistapaa eri metodien kautta.Yhdessä onnistuimmekin priorisoimaan viestit tarkoituksenmukaiseksi hierarkiaksi. Luovan suunnittelun kautta Digian asiakkailleen tarjoama arvo kiteytyi Digiarvoksi. Koska hyvä brändi käyttäytyy, eikä ainoastaan väitä, ideoimme uuden brändiajattelun jalkauttamiseksi Digiarvoa-kilpailun, jonka myötä asiakaslupaus lunastui ja tuli todeksi. Digiarvoa 2019 -kilpailussa haettiin konkreettista arvoa tuottavaa ideaa, konseptia tai hanketta, joka auttaa rakentamaan Suomen digitaalista tulevaisuutta ja löytää tapoja parantaa digitaalista kilpailukykyä. Kilpailuun osallistui lähes 100 ideaa vajaan kahden kuukauden aikana. Voittava idea, SPR:n Kukaan ei jää yksin -palvelu saa 100 000 euron arvosta Digian työtä, kuten palvelumuotoilua, ohjelmistosuunnittelua- ja kehitystä tai projektinhallintaa.
Toteutimme Digialle
-
Digiarvoa 2019 -konseptin brändin kiteyttämiseksi ja konkreettiseksi jalkautukseksi
-
Digiarvoa 2019 -kilpailuidean
-
Konseptin visuaalisen ilmeen
-
Digiarvoa.fi -verkkosivuston
-
Digiarvoa-lanseerausvideot (2 kpl)
-
Lanseerauksen (digi- ja printtimainonta)
-
Brändin kuvamaailman
Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka yhdistää teknologian mahdollisuudet ja ihmisten kyvykkyydet älykkäämmän liiketoiminnan ja yhteiskunnan sekä kestävän tulevaisuuden rakentamiseksi. Digian tehtävä on pitää asiakkaansa digievoluution kärjessä.
Katso myös
-
- SEO
- Gameplan
- Brändiuudistus
- Digimarkkinointi
- Inbound-markkinointi
Kirkkaampi brändi, enemmän asiakkaita
-
Suur-Savon Sähkö
Kaukolämpö brändättiin Lempeäksi
-
- Verkkosivustoprojektit
- HubSpot
- SEO
- Gameplan
- Brändiuudistus
- GUI design
- Inbound-markkinointi
- Some
Kuinka kasvattaa liidien määrä +260% ?