Vastaamme kasvavaan verkkopalvelukehityksen ja HubSpot-portaaliosaamisen kysyntään vahvistamalla HubSpot-tiimiämme
Kilpailijan leivissä puolen vuoden jakson pyörähtänyt Kimmo Saarinen palaa Blinkiin HubSpot-tiimin vetäjäksi ja HubSpot-valmentajaksi. Kimmo on yksi markkinoiden kokeneimmista HubSpot-osaajista. Lue lisää Kimmon taustoista täältä >
Samalla Blinkin HubSpot-konsultti ja projektipäällikkö Toni Talasjoki ryhtyy vetämään devaustiimiä. Toni on devaajiemme kanssa rakentanut verkkopalveluprojektien prosesseja ja devaustapoja entistä ehompaan kuntoon. Tonilla on vahva tausta digitaalisesta markkinoinnista ylipäätään. Tutustu Toniin täältä >
Kova porukka kasassa
Pystymme jatkossa yhä paremmin tuottamaan asiakkaillemme lisäarvoa niin verkkopalveluiden rakentamisessa kuin HubSpot-alustan ammattimaisessa hyödyntämisessä.
“Meillä on todella kova nippu HubSpot-osaamista kasassa. On kovan luokan devaajat ja kehitysteemaosaaminen verkkosivustojen rakentamiseen ja toisaalta kova erityisosaajien tiimi portaalikehitykseen ja asiakkaiden koutsaamiseen”, kertoo Blinkin toimitusjohtaja Antti Tolonen.
”Vastaamme tällä markkinan huutoon. HubSpot-kysyntä on kiihtyvässä kasvussa. HubSpot onkin usein selkeästi paras ja tarkoituksenmukaisin ratkaisu kun yritys uudistaa verkkopalveluaan tai haluaa modernisoida markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun malliaan ja hyödyntää modernia markkinointiteknologiaa tekemisessään”, Tolonen kertoo.
Kimmo Saarinen komppaa: ”HubSpot valittiin juuri puolueettomassa G2-tutkimuksessa parhaaksi ratkaisuksi käyttäjätyytyväisyyden näkökulmasta (G2’s 2023 Best Software Awards). Eikä ihme. On selvää, että ratkaisu on yhä suositumpi ja kiinnostavampi, kun yhden alustan avulla voidaan rakentaa sekä sivustoja että sellaisia dataohjattavia markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun malleja, joissa päästään aidosti kiinni niihin tekijöihin ja toimintatapoihin, jotka tuovat tulosta. Koko asiakaskokemuksen polku tulee ihan eri tavalla läpinäkyväksi ja hallittavaksi. Tekemisen tehokkuus kasvaa merkittävästi kun tiedetään tarkalleen, mistä haluttu yleisö tavoitetaan, miten liidit generoidaan, miten liidit hoivataan diileiksi ja diilit edelleen uusiksi ostoiksi ja tyytyväisiksi asiakassuhteiksi.”
Räätälöitävä kehitysteema tekee verkkopalveluiden rakentamisesta tarkempaa, nopeampaa ja laadukkaampaa
Devaajatiimin vetäjä Toni Talasjoki on innoissaan siitä, kuinka Blinkin devaajien rakentama täysin räätälöitävissä oleva kehitysteema selkeyttää ja tehostaa verkkopalvelutekemistä.
”Räätälöitävän kehitysteeman avulla uudet verkkosivuprojektit saadaan toteutettua laadukkaasti, tehokkaasti ja toimintavarmasti, mutta silti maltillisella budjetilla”.
Teknisen toteutuksen lisäksi myös verkkosivuprojektien suunnitteluvaihetta on kehitetty karsimalla päällekkäisiä työkaluja ja luomalla Blinkin oma suunnittelujärjestelmä eli design system, joka toimii jatkossa jokaisen verkkosivuprojektin runkona. Devaajien ja graafikoiden yhdessä rakentamalla suunnittelujärjestelmällä toteutetut ulkoasusuunnittelmat vastaavat aina lopullista toteutusta sekä sivuston rakenteen että brändi-ilmeen puolesta.
“Tämä tehostaa meidän omaa tekemistä huikeasti, kun ollaan yhdenmukaistettu toimintamalleja ja luotu selkeä rakenne tekemiselle. Olen innoissani siitä, että meidän kaikki asiakkaat tulevat hyötymään tästä meidän sisäisestä kehitystyöstä valtavasti, kun pystymme toteuttamaan sivustoprojekteja entistä tehokkaammin ja varmemmin".
Blinkin kehitysteemaa ovat olleet rakentamassa Ville Pekkarinen ja Juhani Turpeinen sekä Blinkillä tammikuussa aloittanut Teemu Ekholm, joka on aiemmassa työpaikassaan ollut itse vastuussa kehitysteeman rakentamisesta. Blinkillä devaajatiimi on käyttänyt paljon aikaa yhdessä suunnitteluun ja teknisen työn tarkistamiseen, jotta vastuu ja laaduntarkkailu on jakautunut tasaisesti koko tiimin kesken.
Ainutlaatuinen tarjooma vahvistaa Blinkin positiota kestävien kasvutarinoiden rakentajana
Kasvujohtaja Piia Holma on innoissaan.
”Meillä on ainutlaatuisen vahva tarjoama sekä luovalla puolella että tekkipuolella. Kun luovaan kyvykkyyteen ja strategiseen markkinointi- ja brändiosaamiseen yhdistetään teknologioiden hallinta, pystytään tarjoamaan asiakkaillemme kaikki tarvittava yhdeltä luukulta. Näin myös turhat siilot teknologian sekä käytännön markkinointi- ja myyntitekemisen väliltä poistuvat.
Jotta homma saadaan rokkaamaan, tarvitaan sekä emootion että ration hanskaamista. Ei riitä, että koodataan sivustoja omassa siilossa, tai että tehdään sisältöä, markkinointia tai brändiä ilman aitoa ymmärrystä alustateknologiasta. Syntyy vain sitä kuuluisaa tuuleen huutamista, jos asiat eivät kiinnity toisiinsa ja kontekstoidu oikein. Meillä kaikilla on vahva palo päästä tekemään näkyvää tulosta ja nyt olemme siinä entistä vahvempia.
Oikeanlaisen tekemisen kautta voidaan onnistuminen todentaa konkreettisten lukujen kautta. Kun saadaan samalla panostuksella esimerkiksi myyntiä kasvatettua yli 50% tai liidimääriä kasvatettua yli 500%, ei tarvitse ihmetellä, että onnistuimmeko vaiko emme.”
”Kuten eräs asiakkamme sanoi valittuaan meidät kumppaniksi laajahkon kilpailutusprosessin päätteeksi: olette selkeästi uskottavin toimija sekä luovan tekemisen että myös inboundin ja teknologiaosaamisen puolella”
Mikäpä sen hienompaa kuulla.
”Me ollaan ihan superylpeitä kaikista kestävistä kasvutarinoista, joita ollaan yhdessä asiakkaittemme kanssa saaneet rakentaa. Tästä mennään entistä vahvempina eteenpäin."
Antti Tolonen
Antti on Blink Helsingin toimitusjohtaja. Hänellä on pitkä kokemus niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin yritysten markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Antti auttaa yrityksiä luomaan dataohjattavia markkinoinnin, myynnin ja kasvun malleja.