AI Content Assistant yksi kiinnostavimmista HubSpotin uudistuksista. Tämän älykkään työkalun avulla kiinnostavan sisällön laatiminen eri alustoille on suhteellisen vaivatonta. Tekoäly ehdottaa tekstisisältöjä, esittää vaihtoehtoja ja muutoksia valmiisiin sisältöihin sekä ottaa kirjoittaessa huomioon halutun äänensävyn. AI Content Assistantia voit hyödyntää vaikkapa verkkosivustojen tekstien laatimisessa, markkinointisähköpostien luonnostelussa ja sosiaalisen median päivityksien kanssa.
Tällä hetkellä AI Content Assistant toimii parhaiten englanninkielisen sisällön laatimiseen – suomea työkalu puhuu vielä ajoittain kangerrellen. Kaikkien tasojen ja hubien käytettävissä oleva AI Content Assistant on nyt julkisessa beta-versiossa. Jäämme seuraamaan mielenkiinnolla, miten työkalu kehittyy vielä betatestauksen aikana.
AI Content Assistantin lisäksi HubSpot julkaisi markkinoijan ja sisältösuunnittelijan elämää helpottavia päivityksiä – tässä kiinnostavimmat!
Monikanavaisten markkinointikampanjoiden suunnittelu helpottuu HubSpotin julkisessa beta-vaiheessa olevan kampanjoiden mallipohjakirjaston myötä. Markkinoijat voivat nyt valita Campaigns-työkalussa kymmenestä uudesta valmiista kampanjamallista, joista jokainen on suunniteltu helpottamaan monikanavaisten markkinointikampanjoiden laatimista erilaisiin tarpeisiin. Mallipohja ohjaa kampanjan rakentamista ehdottamalla sopivia kampanjaelementtejä, esimerkiksi tapahtumakutsua, ilmoittautumislomaketta tai sosiaalisen median päivityksiä.
Toukokuussa 2021 julkaistu Google Enhanced Conversions toimii nyt myös HubSpotin CRM-järjestelmän kanssa. Se tarkentaa mainosten konversioseurantaa ja tehostaa tarjousstrategioitasi. Google Enhanced Conversions täydentää olemassa olevia konversiotunnisteita lähettämällä verkkosivustoltasi konversiotiedon Googlen käyttöön kryptattuna, suojaten käyttäjän yksityisyyttä yksisuuntaisen hajautusalgoritmin avulla.
Mitä tämä tarkoittaa sitten käytännössä? Noh, jos kävijä saapuu sivustollesi esimerkiksi YouTube-mainosta klikattuaan ja täyttää sivullasi olevan yhteystietolomakkeen, saa HubSpot tiedon potentiaalisesta liidistä. HubSpot lähettää tämän liiditiedon anonymisoituna Googlelle, joka vertaa saamaansa kryptattua tunnusta mainostilisi tietoihin. Näin Google Ads-algoritmisi saavat tärkeää tietoa siitä, mitkä mainokset aidosti johtavat liideihin!
HubSpotin uudistukset eivät unohtaneet myyjiä ja asiakaspalvelijoita; työajat ja mukautetut ääniviestit helpottavat työn hallintaa. Asettamalla työaikansa HubSpotissa myyjä tai asiakaspalvelija voi määritellä, milloin hän on tavoitettavissa työtuntien ja jopa aikavyöhykkeen mukaan. Myynti- tai asiakaspalvelutiimin johtaja näkee nämä työaika-asetukset ja voi koordinoida tiimiä tehokkaammin varmistaen, että tiimistä on joku aina saatavilla. Tällainen tavoitettavuuden koordinointi on erityisen tärkeää yrityksille, jotka toimivat kansainvälisesti.
Mukautetut vastaajaviestit antavat tilaisuuden tuoda esiin yrityksesi brändiä silloinkin, kun asiakkaan puhelu syystä tai toisesta menee vastaajaan. Voit lisätä tervehdykseen esimerkiksi oman ja yrityksesi nimen sekä vastausajat. Henkilökohtainen tervehdys voi säästää aikaa ja varmistaa, että jokainen soittaja saa johdonmukaisen ja ammattimaisen viestin.
Tieto on valtaa liiketoiminnassakin, ja sen laatu ratkaisee. Operations Hub on liittolaisesi puhtaamman ja tehokkaamman tietojenkäsittelyn saavuttamisessa. Parantamalla datan tarkkuutta, virtaviivaistamalla korjauksia ja optimoimalla sijaintitietoja nämä ominaisuudet luovat perustan tehokkaammille toiminnoille ja tietoon perustuvalle päätöksenteolle.
Tekoälyavusteinen datan tarkistus helpottaa eheän datan ylläpitämistä. Kehittyneet algoritmit tutkivat dataasi tunnistaen mahdolliset päällekkäiset kontakti- ja yritystiedot. Tietokantasi pysyy puhtaana ja skarppina, kun turhat kaksoiskappaleet karsitaan. Data Quality Command Center -työkalun sisällä tekoäly ehdottaa myös sijaintitietojen uudelleenmuotoilua virheitä havaitessaan.
Linkkaus suoraan muotoiluvirheisiin uuden datan CRM:ään tuonnin jälkeen tehostaa tietojen korjaamista. Tuonnin jälkeen voit nyt tunnistaa saumattomasti kaikki huomiota vaativat muotoilukysymykset. Suora linkkaus antaa mahdollisuuden puuttua nopeasti mahdollisiin virheisiin ja epäjohdonmukaisuuksiin.
Isompien päivitysten lisäksi HubSpot jatkuvasti helpottaa käyttäjiensä arkea pienillä uudistuksilla. Tässä muutama poiminta!
Blinkin HubSpot-asiantuntijatiimi auttaa sinua ottamaan HubSpotin käyttöön sujuvasti ja huolella niin, että se palvelee yrityksesi tarpeita myös jatkossa. Olipa kyse sitten tekoälypohjaisten työkalujen käyttöönotosta, myyntiprosessien optimoinnista tai tietojen eheyden varmistamisesta, me huolehdimme, että kaikki toimii. Tuemme asiakasta HubSpotin käytössä myös käyttöönoton jälkeen!