Tavoitimme metsänomistajat ja edistimme monitavoitteista metsänhoitoa
MTK ja Metsänhoitoyhdistykset järjestivät syyskuussa 2023 Metsämarssi-tempauksen, jonka tavoitteena oli tavoittaa 600 000 suomalaista metsänomistajaa, tuoda esille monitavoitteista metsänhoitoa sekä kasvattaa omistajien ylpeyttä omasta metsäaarteestaan.
Metsämarssi.fi-kanavalla tapahtui
Metsämarssin kotipesäksi luotiiin Metsämarssi.fi-kanava, jonne tuotettiin kymmeniä videoita. Videot kertoivat, miten metsänomistajat parhaiten voivat vaalia metsäaarrettaan, ja valottivat metsän merkitystä suomalaiselle yhteiskunnalle.
Sisällön monipuolisuuden ja kiinnostavuuden varmistamiseksi kanavalle tuotettiin myös videoita, jotka kannustivat nauttimaan moninaisista metsänautinnoista. Videoilla muun muassa joogattiin metsässä, laitettiin ruokaa nuotiolla ja opeteltiin luontokuvauksen saloja.
Monikanavainen kampanja teki Metsämarssin tunnetuksi
Metsämarssia tehtiin tunnetuksi monikanavaisella mainoskampanjalla, joka ohjasi Metsämarssi.fi-kanavalle. Metsämarssi näkyi printissä ja somessa sekä digi- ja display-mainonnassa.
Metsämarssin näkyvyyttä ja kiinnostavuutta kasvatettiin myös vaikuttajayhteistyöllä. Omaa metsäsuhdettaan toivat esille muun muassa Perttu Hyvärinen ja Amski.
Metsämarssi oli menestys
Metsämarssi oli onnistunut tempaus, joka saavutti komeasti kaikki sille asetetut tavoitteet.
Teimme tunnetuksi monitavoitteisen metsänhoidon ilosanomaa kustannustehokkaasti.
- ~ 5 180 000 mainosnäyttöä
- n. 2 664 000 silmäparia
- 35 565 € mediakustannus
Tavoitimme metsänomistajat ja metsistä kiinnostuneet.
Puhuttelimme, sitoututimme ja osallistimme.
- 31 900 klikkiä
- 14,8 % klikkiprosentti
- 62,4 % huima sitoutumisaste
Katso kaikki Metsämarssi-videot: metsamarssi.fi
Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on ammatti- ja etujärjestö maanviljelijöille, metsänomistajille ja maaseutuyrittäjille. MTK ry, SLC r.f. ja Metsänhoitoyhdistykset järjestivät 11.–17.9.2023 Metsämarssin, jolla haluttiin kertoa monitavoitteisesta metsänhoidosta ja nostaa metsän omistamisen arvostusta.
Ota yhteyttä tai varaa aika kalenteristani!
Tutustu myös muihin referenssitarinoihin
-
- SEO
- Gameplan
- Brändiuudistus
- GUI design
- Digimarkkinointi
- Mainonta
- Inbound-markkinointi
Kahdeksasta brändistä tuli yksi
-
- Verkkosivustoprojektit
- HubSpot
- SEO
- Gameplan
- Brändiuudistus
- GUI design
- Inbound-markkinointi
- Some
Kuinka kasvattaa liidien määrä +260% ?